این دمنوش ها را بخورید تا سیستم تنفسی شما تقویت شود

این دمنوش ها را بخورید تا سیستم تنفسی شما تقویت شود

کرونا بزرگترین دغدغه ای است که این روز ها با آن دست و پنجه نرم می کنیم. هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم، استرس این را داریم که روز خود را بدون مبتلا شدن به این بیماری خطرناک سپری کنیم.

بیماری کوید-19 با مشکلات تنفسی همراه است. اگر شما این بیماری را پشت سر گذاشته باشید، امکان سرفه های ناگهانی، تنگی نفس و خس خس سینه در شما هنوز وجود دارد.

در این مقاله سعی کرده ایم نام دمنوش هایی که به سیستم تنفسی شما کمک می کند، به اشتراک بگذاریم.

این دمنوش ها را بخورید تا سیستم تنفسی شما تقویت شود

کدام دمنوش ها برای تقویت سیستم تنفسی مفید اند؟

  • دمنوش زنجبیل

برای کاهش التهاب بدن، برطرف کردن حالت تهوع و تنظیم قند خون توصیه ما مصرف دمنوش زنجبیل است. با مصرف نوشیدنی داغ زنجبیل به صورت روزانه مشکلات مربوط به سیستم تنفسی مانند تنگی نفس، سرفه، احساس سوزش و خس خس سینه از بین می رود.

برای تهیه دمنوش زنجبیل ابتدا یک تکه زنجبیل تازه را با مقداری چوب دارچین در آب جوش بریزید، سپس اجازه دهید که این نوشیدنی داغ به مدت 20 دقیقه دم بکشد. مصرف نوشیدنی زنجبیل با عسل و لیمو ترش تازه فوق العاده است !

  • دمنوش چای سبز

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز می تواند خطر احتمال به بیماری های دیابت نوع 2، بیماری های عروقی و مشکلات تنفسی را بهبود بخشد. البته به شرط مصرف منظم !

برای تهیه دمنوش چای سبز ابتدا آن را مانند چای سیاه دم کنید. سپس با عسل نوش جان کنید.

  • دمنوش شیرین بیان

در علوم طبی قدیم برای درمان بیماری هایی مانند آسم و آلرژی از ریشه شیرین بیان استفاده می کردند. اکنون شما با مصرف روزانه دمنوش شیرین بیان می توانید از خود در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنید.

برای تهیه نوشیدنی داغ شیرین بیان ابتدا مقداری از ریشه آن را در 240 لیتر آب جوش مخلوط کنید، سپس برای دم کشیدن آن حدود 10 الی 20 دقیقه منتظر بمانید. البته مصرف شیرین بیان باید کنترل شود به این علت که مصرف روزانه بیش از دو فنجان می تواند عوارضی برای بدن به دنبال داشته باشد.

sourcea
ارسال دیدگاه