تب سنج غیرتماسی و لزوم استفاده از آن

 

تب سنج غیرتماسی و لزوم استفاده از آن

با گسترش کرونا در ماه های اخیر، درخواست برای خرید تب سنج غیر تماسی در تمام دنیا افزایش یافته است. بسیاری از فروشگاه ها، این وسیله ساده اما ارزشمند را در لیست فروش خود قرار داده اند.

فروشگاه های معتبری مثل آمازون و والمارت علاوه بر فروش این کالا، هر روز هنگام ورود، دمای بدن کارکنان خود را با استفاده از تب سنج غیر تماسی اندازه می گیرند. سایر شرکت های بزرگ دنیا نیز به عنوان یکی از مهمترین خطوط دفاعی مقابله با کرونا از این تب سنج ها استفاده می کنند.

اگر چه بسیاری از شرکت ها خواسته و یا ناخواسته مجبور به تعدیل نیروی کار خود و یا دور کاری شده اند، اما استفاده از تب سنج غیر تماسی یکی از گزینه های ضروری در مشاغلی است که نیاز به حضور فیزیکی کارمندان دارند

کارفرمایان مشاغل دولتی و خصوصی از کارمندان خود می خواهند که برای جلوگیری از گسترش این ویروس، در منازل خود نیز از این دستگاه غیر تماسی استفاده کنند تا از سلامت خانواده خود مطمئن شوند.

حتی خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها نیز شیوه کار خود را تغییر داده اند و اقدامات امنیتی خاصی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داده اند. برخی از آنها دمای بدن مشتری های را قبل از ورود به مغازه با استفاده از تب سنج غیر تماسی اندازه می گیرند.

مردم فاصله اجتماعی را رعایت کرده و در تاکسی و اتوبوس و مترو از ماسک استفاده می کنند. همه جا مواد ضد عفونی وجود دارد و در اختیار مردم قرار گرفته است. رانندگان تاکسی ماسک زده و با پلاستیک شفافی خود را از مسافرین جدا می کنند.

تصمیم برای استفاده از تب سنج غیر تماسی در فرودگاه ها و سایر مرزهای ورودی ایالات متحده، تصمیم مهم و جدی است که نشان دهنده اهمیت این وسیله ساده در جلوگیری از شیوع کرونا است.

ایران کشوری است که به خوبی توانسته است ویروس کرونا را کنترل کند. اگر چه آمار ابتلا به این ویروس در ایران نیز مانند سراسر جهان نوسان دارد، اما استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و استفاده از تب سنج در مراکز عمومی و خانه ها، سبب شده است که بیماران مبتلا به سرعت تشخیص داده شده و از جمعیت سالم جدا شوند.

شرکت سدنا مفتخر است که تولید کننده تب سنج غیر تماسی با کیفیت خوب و قیمت مناسب است. این تب سنج در مرکز تجهیزات پزشکی ایران ساخته و به مشتریان عرضه می گردد.

sourcea
ارسال دیدگاه