چرا باید حتما در روز کره بادام بخوریم؟

مصرف کره بادام.

بسیار مشاهده می شود که کره های بادام زمینی، بادام هندی و بادام درختی استفاده می شود و برای مردم بسیار مورد پسند است.

چرا باید حتما در روز کره بادام بخوریم؟ کره هایی که از آجیل تولید می شوند بسیار سالم و پر از مواد مغذی هستند، این کره ها برای سلامتی نیز مفید است. کره های تولید شده از آجیل برای افراد گیاه خوار می تواند منبع کاملی باشد.

چرا باید حتما در روز کره بادام بخوریم؟ باید گفت این کره ها منبعی از پروتئین، چربی و ها مواد معدنی و مغذی برای انسان است و مناسب برای سلامتی افراد است. کره ی بادام ها دارای کلسیم، پتاسیم، منیزیم و چربی های مفید است. طعم خوبی که این کره ها دارد باعث می شود تا تمایل به خوردن آن ها نیز زیاد باشد. کره بادام زمینی از چربی های اشباع نشده غنی گشته، چربی های اشباع نشده کم چرب تر از دیگر چربی ها هستند.

در صورتی که از چربی های اشباع شده به طور مداوم و با مصرف بالا استفاده گردد موجب افزایش کلسترول در بدن خواهد شد، کلسترول یک چربی نامناسب برای بدن انسان است. لازم به ذکر است که کره بادام چربی های خوبی را در خود دارد و کمتر باعث افزایش کلسترول و چاقی می شود.

چرا باید حتما در روز کره بادام بخوریم؟ در کره های بادام ویتامین ای (E) نیز یافت میشود، ویتامین ای آنتی اکسیدانی با ارزش است که می تواند سلول ها را از آسیب، تخریب و بیماری محافظت کند.

کره بادام زمینی را می توانید با نان تست امتحان کنید، این یک انتخاب و مزه ی خوب برای صبحانه ی شما خواهد بود. در کره ی بادام فیبر های فراوانی نیز یافت می شود، این به عنوان یک ماده ی مغذی و یک وعده ی کامل غذایی در نظر گرفته می شود. کره های بادام حاوی روغن ها، چربی ها، پروتئین ها و نمک مفید است، این مواد برای بدن ضرری ندارند. در پخت شیرینی و کیک می توانید از کره های بادام استفاده کنید، یا به عنوان یک میان وعده ی مناسب از آن بهره ببرید.

به طور کلی کره ی بادام زمینی بسیار مغذی و حاوی مواد معدنی و خوشمزه است، می توانید در وعده های روزانه ی خود از آن استفاده کنید.

sourcea
ارسال دیدگاه